Ra-ven

Love Yourself
Habibi - Tamino


网易推荐再次让我颅内高潮
简直老爷角色歌
私心打了超蝙tag

Something hides in every night
有些东西隐藏在每个夜晚
Brings desire from the deep
带来来自内心深处的欲望
And with it comes a burning light
伴随着燃烧的火焰
To keep us from our sleep
来让我们保持清醒
And as the full star tries his best to make the white pearl shine
当所有的星星都使这颗白珍珠发光时
Glances of a new day have arrived
黎明就会到来
And though he’s not alone, he fears to never love another
即使他从不孤单,却担心永远无法再去爱别人
And leave his heart forever with her smile
让他的心永远陪伴着他的微笑吧

Habibi, light is burning
亲爱的,光亮来自燃烧
As I am burning
当我放出光亮的时候
Habibi, light is burning
亲爱的,光明来自毁灭
As I am yearning
正如我所渴望的

Something died within a soul
灵魂里死去的东西
Left the eyes to rust
锈住了眼睛
And every time it is recalled
让我们日复一日的行尸走肉
It covers all in dust
让一切蒙尘

Habibi, light is burning
亲爱的,光是重生
As I am burning
正如我被烈火焚烧
Habibi, light is burning
亲爱的,光是毁灭
As I am yearning
正如我所渴望的

And meanwhile, the whole lot goes down
与此同时,所有的一切崩塌
Somewhere in the darkness, us together for a while
在黑暗深处,有我和你
You loved it then, so did I
你耽溺于此,我也是
A feeling deep inside you wants to love it all again
你从飞蛾扑火般陷入了爱情
Now don’t leave it there, just give it a chance
现在,不要放弃我们,给我们一个机会吧
If only I’d forget you after one last dance
如果我能与你跳完最后一支舞的时候忘了你

But you’re everywhere, yes you are
可你无处不在,是啊你无处不在
In every melody and in every little scar
每一段旋律都是一块伤疤
Yes you are, you are
是你啊,就是你

Habibi, light is burning
亲爱的,爱是重生
As I am burning
正如我现在浴火
Habibi, light is burning
亲爱的,爱是毁灭
And I am yearning
正如我现在所期望的

评论(2)

热度(25)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据